El Club

<b>EQUIPS</b> en diferents competicions.

<b>JUGADORS</b> inscrits al nostre club.

EL CLUB

QUI SOM?

DOCUMENTS

El Castelldefels Hockey Club, és un club amb més de 50 anys d’història, que va iniciar la seva activitat al 1967, a partir de la iniciativa de Francisco Núñez Lago, i després d’anys de competició, va iniciar la seva història moderna, amb una major estructura esportiva i administrativa el 2007. La nostra activitat esportiva i social la desenvolupem a les instal·lacions municipals exclusives del camp de la Via Fèrria de Castelldefels.

Som el sisè club del territori en número de fitxes federatives, amb una estructura esportiva basada en la formació de la base, una gran escola, amb el suport de dos primers equips competitius al màxim nivell, i d’un equip tècnic de reconegut prestigi.

En els darrers anys hem desenvolupat la iniciativa Hockey Social Familiar, i ara mateix comptem amb un total de tres equips de mamis hockey, i un de papis.

Salutacions i endavant Castell!

Quina és la nostra missió i visió?

Missió
Ser un gran club que segueix creixent a Castelldefels i que s’estén pel Baix Llobregat com una referència social i esportiva, i que des de la potenciació de la formació dels equips base es projecti als seus equips sèniors; a la Divisió d’Honor femenina i masculina.

Visió
Ser un gran club que segueix creixent a Castelldefels i que s’estén pel Baix Llobregat com una referència social i esportiva, i que des de la potenciació de la formació dels equips base projecta als seus equips sèniors a la Divisió d’Honor femenina i masculina.

Quins són els nostres valors?

L’esforç i la superació.
Som un equip humil amb instal·lacions esportives precàries i amb condicions de treball dures. Tampoc som un equip amb tradició i que s’ha de fer el seu lloc entre els clubs amb història del nostre país.
Per tant, la superació i l’esforç són dos valors bàsics per tirar el projecte endavant.

Treball en equip
Fomentar el ser company, l’esforç col·lectiu, i el fet d’assolir fites i respectar als rivals, i als arbitres, tant a nivell individual, com a nivell grupal i institucional, creiem que són fets vitals per la formació dels nostres jugadors.

Igualtat d’oportunitats
Tots els nostres jugadors, les nostres famílies han de tenir les mateixes oportunitats de participació, de formació i de reconeixement.

Compromís
Per aconseguir els objectius fixats com a persones, com a col·lectiu o com a club, considerem el compromís imprescindible per fomentar aquest assoliment.

Diversió
Juguem per divertir-nos. No es pot entendre joc sense diversió. Així, no podem perdre de vista quin és el nostre principal objectiu, aconseguir que tots els nostres jugadors, gaudeixin amb el que fan.

Sentiment de club
Som un club petit que amb superació i esforç està aconseguint fites inimaginables.
Aquesta és la nostra força, la humilitat i el compromís amb un sentiment.